joi, 27 septembrie 2007

Nicu Paduraru incalca legea!

Constat cu tristeţe ca persoana care ocupa acum scaunul de prefect nu cunoaşte legea si nu doreşte sa o respecte. La orice petiţie sau solicitare instituţia are obligatia sa ofere un răspuns in maxim 30 zile. Eu nu am primit nici un răspuns de aproape un an. Prin trimiterea raportului către DGA instituţia recunoaşte caracterul oficial al documentelor si de aceea nu inteleg reacţia lui Paduraru. Mă vad nevoit ca la sfarsitul termenului de o saptamana sa obţin aceste documente prin justiţie. Consider ca ceea ce face Nicu Paduraru este împotriva legii si poate avea si un caracter penal. 

4 comentarii:

Anonim spunea...

Trei motive pentru care nu te cred

1. daca intradevar documentele astea iti dovedeau nevinovatia nu asteptai un an sa dai in judecata prefectura pt a le obtine, in conditiile in care tu mereu zici ca vrei ca procesul sa se termine mai repede
2. stiu de comenzile politice pe care le duceai la indeplinire, cand erai la prefectura, ca un baiat loial ce esti
3. de cand ai fost scos din arest, te-ai agatat de chichite birocratice sau legislative si nu ai adus probe evidente in apararea ta, asa cum anunti de un an incoace. psihologic vorbind, reactia ta nu este cea a unui om nevinovat.

Radu Prisacaru spunea...

Draga jiji,
Nu am stiut pana acum de existenta acestui raport. Am aflat de el din presa.
Aici gresesti: nu eu trebuie sa-mi demonstrez nevinovatia ci DNA-ul trebuie sa-mi demonstreze vinovatia. Este o mentalitate gresita. Astept parerile tale dupa ce voi posta pe blogg inregistrarile din dosar. Toate cele bune.

Anonim spunea...

Nu vad la ce mentalitate "gresita" te referi. In fine. Am vazut de asemenea ca la ultimele doua puncte nu ai raspuns, pt ca oare imi dai dreptate? Iar eu nu faceam referire la raport. Tu puteai f bine sa dai in judecata in decembrie anu' trecut prefectura sa-ti dea respectivele documente, si nu raportul care a fost intocmit ulterior. Iar faza asta cu raportul, este o mascarada totala. Tu stii foarte bine ce contine acel raport, a fost publicat in presa doar de amicul tau, cel care e "un profesionist in administratie". Aici sunt chichite de care vrei tu sa te legi sa-l faci pe Paduraru sa-si asume raportul. Lucru pe care Paduraru nu-l va face niciodata. Iar toata campania asta de presa pe care ai inceput-o m-a dezamagit sincer. REPET: reactia ta nu este a unui om nevinovat! Bine, asta nu inseamna neaparat ca esti vinovat. Ai fost lucrat, insa partea ta de vina e evidenta! Cel mai mult imi pare rau ca Iasiul a avut de suferit, nu tu.

Anonim spunea...

Subscriu in parte opiniei primului "comentator". Cand te simti vinovat ai reactii de panica, simti nevoia sa-i culpabilizezi pe ceilalti. Oare cel care comenteaza o fi chiar Paduraru?
Poate ca ar trebui sa adoptati alta strategie de atac: sa spuneti de pilda ca cea mai afectat de toata aceasta insecenare este familia, la care tineti foarte mult. Sa explicati ca nu ati dori sa treaca nimeni prin ceea ce suferinta inchisorii cand te stii nevinovat. Cand spui mereu sunt nevinovat, sunt nevinovat omul se intreaba "de ce incearca asta sa ma tot convinga, oare nu minte?" In fine .... poate v-ar trebui consilieri cu pregatiri diverse. Toate cele bune!