luni, 24 septembrie 2007

Reactia mea privind declaratiile lui Valerian Salavastru

Referitor la declaraţiile făcute de dnul Valerian Salavastru in conferinţa de presa (http://www.newsiasi.ro/modules/news/article.php?storyid=6061 ) voi confirma următoarele:

Potrivit informatiilor pe care le detin biroul meu a fost sigilat abia a doua zi

Acum un an am solicitat Instituţiei Prefectului Iaşi o serie de informaţii referitoare la:
• Plângerea mea împotriva modului cum au fost trimise documentele din dosarul Forna la DNA,
• Solicitarea privind înregistrarea de pe calculatorul din biroul meu (înregistrarea făcuta de mine la întâlnirea cu familia Forna)
La aceste cereri nu am primit răspuns nici pana in acest moment cu toate ca instituţia era obligata sa-mi răspundă in maxim 30 de zile.

Daca nu voi primi răspunsuri pana la sfarsitul acestei luni voi acţiona instituţia in instanţa.

Niciun comentariu: