joi, 27 septembrie 2007

SCRISOARE DESCHISA!

Domnului Nicusor Paduraru,


Domnule Paduraru, aflu cu deosebita tristeţe faptul ca raportul la ancheta pe care am cerut-o acum aproape un an in loc sa îmi fie comunicat aşa cum ar fi fost legal si moral, a fost trimis cu o întârziere de aproape 8 luni către instituţii neabilitate (in acest caz) ale statului.

In loc ca acest raport sa ajungă in instanţa, pentru a-mi demonstra nevinovatia, a ajuns pe mana celor care au instrumentat aceasta facatura (DGA Iaşi - Florin Ungureanu si DGA Bucureşti – Mircea Petrescu – fost procuror DNA).

Toate aceste evenimente ridica câteva întrebări la care va rog sa raspundeti:

• De ce aţi trimis acest raport la Direcţia Generala Anticoruptie? – in condiţiile in care plângerea nu ataca probleme de corupţie, deci aceasta instituţie nu era abilitata sa le rezolve.
• De ce aţi făcut acest lucru abia acum, după 8 luni de la momentul când raportul va fost prezentat? Unde a stat acest raport pana acum si in ce scop?
• Daca tot v-aţi insusit acest raport si l-aţi comunicat către DGA, de ce nu mi l-aţi trimis si mie aşa cum ar fi fost legal si moral.

Va inteleg dorinţa de a ajunge Prefect, dar va comunic ca nu in acest mod veţi reuşi. Prin necomunicarea acestui raport si a înregistrării discuţiei mele cu soţii Forna instanţei de judecata nu veţi face decât sa va acoperiţi de ridicol si sa incalcati legea.

Sunt foarte curios, in momentul in care nu veţi mai ocupa acest fotoliu (pentru ca va veni si ziua aceea – nimeni nu este veşnic) cum va veţi putea uita in ochii unui fost coleg si cum veţi explica aceasta încălcare a legii.

Fac un ultim apel creştinesc la dumneavoastră si va anunţ ca daca nu primesc aceste documente intr-o saptamana mă voi adresa instanţei de judecata.



27 septembrie 2007


Radu Prisacaru
Prefectul Judeţului Iaşi

Niciun comentariu: