sâmbătă, 22 septembrie 2007

Multumesc Ziarului de Iasi si Evenimentului Zilei (editia de Moldova)!

Prefectul suspendat Radu Prisăcaru şi-a făcut blog
► prin www.raduprisacaru.blogspot.com, el îşi pregăteşte reintrarea în viaţa publică

Fostul prefect Radu Prisăcaru s-a reîntors în viaţa publică într-un mod nonconformist: şi-a lansat un blog. „Mi s-a părut cel mai direct mod de a mă prezenta şi este ceva care mă reprezintă. Deocamdată mă adresez celor care au acces la un calculator, iar într-o lună sau două va apărea şi o carte care este un jurnal al zilelor de tristă amintire", a spus Prisăcaru.

După mai bine de un an de zile de la arestarea sa sub acujzaţia de luare.de mită, fostul şef al Prefecturii a decis să reintre în viaţa publică. „Cred că am stat destul Am sperat ca într-un an de zile să se termine cu toate şi să se finalizeze acest proces, dar văzînd că se amină atît am decis să reapar pe scena publică. Oamenii şi-au dat seama că nu sînt vinovat. Nu m-am gîndit ce voi face în continuare. S-ar putea să reintru în viaţa politică sau să rămîn apolitic. Zilele acestea se va face un sondaj, iar în urma analizei voi decide ce este de făcut", a afirmat Prisăcaru. Practic, cei care vor să vadă cum arată „Radu Prisăcaru pe net!" sau doresc să-i transmită un mesaj fostului prefect pot intra pe adresa www.raduprisacaru.blogspot.com.

Niciun comentariu: