marți, 1 ianuarie 2008

2008!

Un nou an! Imi place prima zi a anului. Ne trezim cam mahmuri dar gandim pozitiv. Asta e bine. Stiti cum se spune schimbam anul...schimbam si norocul.
Asta noapte a fulguit putin. Acum dimineata totul parca e inghetat. Nici o miscare. Toti inca dorm.
Ma gandesc la planurile de viitor pentru acest an. Va fi un an greu dar simt ca va fi bine.
La multi ani tuturor care se numesc Vasile. La multi ani si mie. Si eu port numele acestui important sfant. Multumesc celor care m-au sunat inca de dimineata. Cand eram mic mergeam cu uratul si aveam in repertoriu si aceste randuri:

Mos Vasile, Mos Vasile,
Da-mi si mie un colt de paine,
Si un paharel de vin,
Pa-n la anul nu mai vin!

Nu uitati sa mergeti cu Sorcova!

Nu uitati sa fiti fericiti!
Nu uitati sa traiti anul 2008, nu se va mai intoarce.

La multi ani tuturor. Sa avem un an bun.
Eu unul asa simt!
Doamne Ajuta!

2 comentarii:

Liviu Bratescu spunea...

La multi ani Radu. Sa iti dea Dumnezeu multa liniste , sanate si inspiratie maxima in tot ce vei face in acest an.

Anonim spunea...

Aveti o leapsa pe blogul meu. Multumesc!