luni, 11 februarie 2008

Telejustiţia! Telepolitica!

acest editorial a fost postat pe 6 februarie pe http://www.iasicastiga.ro/editorial/radu-prisacaru-telejustitia-telepolitica

Pe 16 decembrie 2007 a avut loc un accident in Bucureşti. Nimic nou. După prea multe ore, Ludovic Orban declara accidentul. Presa se inflamează. De ce aşa târziu? Ce are de ascuns ministrul? Sincer, şi mie mi s-a părut ceva ciudat. După câteva zile, presa se dezlănţuie. Presa pro-Băsescu îl ia la ţintă pe Orban. Sunt căutaţi cu disperare martori. Apar analişti care declară că Orban este vinovat. Poate chiar ar trebui lichidat. Sigur a fugit de la locul accidentului. Apare un film...foarte ciudat! Dar filmul arată că de fapt Orban nu a fugit de la locul accidentului. Orban e de vină! Şi de ce nu a fugit de la locul accidentului? Mai trebuia să rezolve ceva! Orban e de vină! Martorii nu apar. Atunci sunt inventaţii. Se trage concluzia că Orban i-a cumpărat pe toţi. Părinţii, trecătorii, vânzătoarea de la magazinul din colţ, "cameramanii de vis-a -vis", stâlpul de telegraf!!! Dar totuşii sunt analişti care spun că au auzit pe cineva care a dat o declaraţie. Dar nu vrea să apară în lumina reflectoarelor. Totuşi, va apărea cineva ! Orban trebuie să fie vinovat! Dacă nu avem nimic atunci să inventăm. Am primit telefoane!..am fost înjurati ! sigur era Orban ! sigur era beat !..concluzie logică: şi la accident era beat! Sunt chemaţi părinţii, trebuie să fie supuşi la detectorul de minciuni! Orban e vinovat! În cel mai scurt timp cine va trece pe stradă pe locuri nepermise va fi trecut la detectorul de minciuni. Sigur a mai trecut şi altă dată. Sigur e vinovat! La fel ca Orban! Nu avem nici o probă, nici un martor ! dar sigur Orban e vinovat! Trebuie să fie vinovat! Procurorii dau NUP! Dar totuşi Orban e vinovat! Altfel de ce-ar fi făcut presa atâta scandal! Orban trebuie să fie vinovat! Sincer, şi eu am ceva dubii. Dar nu pot condamna un om numai pentru că eu am dubii! Alţii pot! Dacă "unii politicieni" greşesc şi sunt sancţionaţi de alegători, "unii analişti" care greşesc ce ar trebui să facă? Nu atac presa! Cred în dreptul oamenilor de a fi informaţi! Cred în libertatea presei! Dar mai presus de toate cred în Dumnezeu şi în Adevăr!

Şi totuşi, cine e vinovat? Cine a manipulat? Cine a minţit? Cine va plăti? Acelaşi lucru i-am întrebat şi eu pe procurori. Cine e vinovat? De ce sunt trimis în judecată fără să fie nici măcar o probă împotriva mea? Ce vor păţi cei care au minţit? Cine a manipulat? Cine va plăti anii din viaţa mea? Cine va plăti pentru cele 30 de zile cât am stat departe de familia mea? Cine va plăti pentru ca au transformat cel mai bun prefect din ţara într-un infractor "atipic"? Ce înseamnă "flagrant atipic"?

Vă asigur ca nu eu voi plăti! Există Dumnezeu! Şi va face dreptate!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Mult stimate domnule fost cel mai cinstit prefect al Iasului...cu siguranta ca exista Dumnezeu...si cu siguranta el va face dreptate...aveti grija ce va doriti ca s-ar putea sa se indeplineasca.
De ce o faceti atit pe nevinovatul...ca fum fara foc nu iese niciodata(daca tot vreti sa apelam la vorbe de duh)...normal ca o faceti pe nevinovatul cind aveti PNL-ul in spate(a se citi Relu Fenechiu),ca de la revolutie si pina astazi nici un hot cu grade politice nu a fost condamnat(a se citi Nastase,Remes,etc).
Asa ca ar fi mai bine sa taceti macar,sa nu mai faceti atita vilva cu nevinovatia dumneavoastra(mai cititi inca odata articolul dedicat de Sabin Orcan),ca sunt atitia "domni" in oras care vorbesc despre smenurile si golaniile cu pamint facute cu cel mai corect fost prefect al Iasului.
Asa ca...nici macar nu astept raspuns...nici nu mai intru pe blogul dvs pt ca mi-a produs multa greata ceea ce am citit...sunt satul de oameni ca dumneavoastra...cam asta e genul de oameni care ne conduc din 1989...nu avem ce face pentru ca nu avem pe cine sa votam...toti sunteti o apa si un pamint...