marți, 15 martie 2011

Memoriu pentru inlaturarea declaratiilor martorului Leonte Tudor

Maine voi depune acest memoriu la Curtea de Apel Iasi:

MEMORIU

Catre Curtea de Apel Iasi

Doamnei Presedinte a Completului de Judecata,

Subsemnatul Radu Vasile Prisacaru, va solicit respectuos prin prezenta inlaturarea declaratiilor martorului Leonte Tudor deoarece in momentul sustinerii acestor declaratii ma aflam si ma aflu si in prezent cu acesta in relatii de dusmanie, motivat de urmatoarele aspecte:

1. In decursul anului 2005 eu personal i-am cerut demisia in multe ocazii (fapt facut public chiar in conferinte de presa).

2. In decursul anului 2005 eu personal am inaintat raport catre Ministerul Administratiei si Internelor cu privire la activitatea necorespunzatoare a acestuia.

3. In urma acestui raport in prezenta functionarilor din cadrul Corpului de Control al Ministerului Administratiei si Internelor, martorul Leonte Tudor a acceptat retrogradarea pe un post inferior.

4. La solicitarea Procurorilor DNA martorul Leonte nu a prezentat acestora intregul dosar al familiei Forna, fapt relevant in Raportul efectuat in cadrul Prefecturii Iasi in baza Ordinului Prefectului nr. 498/06.11.2006, ceea ce a dus la inducerea in eroare a institutiilor abilitate.

5. In urma declaratiei sustinute de martorul Leonte Tudor la DNA in 10 noiembrie 2006 mi-a fost deschis un nou dosar penal (care intre timp s-a soldat cu NUP).

6. Martorul Leonte Tudor a solicitat procurorilor DNA (in aceiasi declaratie) rearestarea mea, la putine zile dupa ce fusesem pus in libertate.

7. Martorul Leonte Tudor a condus lucrarile Comisiei de Fond Funciar (i-am delegat aceste atributii prin Ordin a Prefectului la inceputul anului 2006), a ridicat lunar sporuri de cateva zeci de milioane pentru activitatea in cadrul acestei comisii si este direct raspunzator de eventualele intarzieri in cazul dosarului Forna. Pentru a nu fi tras la raspundere pentru aceste erori a incercat sa arunce intreaga vina asupra mea.

Va multumesc

Cu deosebita consideratie,

Radu Vasile Prisacaru

Niciun comentariu: