vineri, 25 martie 2011

Bancurile Zilei!

Era pe timpul Odiosului.

In piata Matache Macelarul, o batrana cu cateva ciolane intr-o punga, pe care reusise sa le cumpere dupa lungi ore de stat la coada, isi facea cruce zicand:
- Multumesc Doamne ca am reusit sa cumpar ciolanele astea!
- Nu se zice asa, matusa! -o corecta un "baiat cu ochii albastri"
- Da' cum se zice?
- Multumesc, tovarase Nicolae Ceausescu!
- Da? Si dupa ce n-o sa mai fie tovarasu'?
- Abia atunci sa multumim lui Dumnezeu!

O tanara la spovedanie:

- Parinte, am pacatuit cu parintele din parohia vecina!
- Fiica mea, sa nu mai pacatuiesti, sa iei aghiazma mare, sa faci 25 de matanii si data viitoare aminteste-ti ca asta e parohia ta!


- In timpul predicii de azi mi-au furat ceasul si portofelul!
- Aleluia! in sfarsit ii atragem pe pacatosi!

- Marie, daca ai castiga 100 milioane € la Loto, m-ai mai iubi?
- Da Ioane, dar mi-ar fi foarte dor de tine!

Niciun comentariu: