miercuri, 18 iunie 2008

Rusine MUTU!

Romania - Olanda : 0 - 2. Nu pot sa cred.
Am vazut o echipa a Olandei formata din rezerve, care a ratat de buna voie multe ocazii bune de gol si care ne-a invitat la joc. Am trait cu senzaţia ca aşteptau golul nostru.
Nu am fost in stare sa jucam fotbal. Nu am fost in stare sa ne facem ocazii si nu am avut suturi pe poarta.
Sa le fie ruşine jucătorilor Olandei pentru ca nu si-au dat măcar un autogol.
Romania a arătat un singur lucru: FRICA!
FRICA fata de o echipa care juca cu rezervele si care îşi dorea sa fie bătuta.

Sa-i mulţumim lui Mutu!
Nu pot sa uit cu cată seninătate a ratat acea lovitura de la 11 metri. Am sperat ca îşi va repara greşeala in acest meci. Nu a făcut nimic, ba chiar a oprit de multe ori si atacurile noastre.

Italia, echipa mai buna, merge mai departe! Noi nu am demonstrat ca am fi meritat sa continuam la Euro. Doua meciuri in care am făcut antijoc si unul in care am arata cat de tare ne batem joc de ocazii. Ruşine jucătorilor romani. Fanii romani meritau mai mult.

Mentalitatea de pierzători!
Din păcate la atâţia ani după revoluţie nu am reuşit sa schimbam mentalitatea. Nu avem mentalitate de învingători, nu avem mentalitate de luptători - avem mentalitate de pierzători.
Ar trebui sa învăţăm de la Croatia sau de la Turcia!

2 comentarii:

czavastin spunea...

Pe langa mentalitate, avem nevoie si de un selectioner, in adevaratul sens al cuvantului.
Nu o marioneta a Federatiei si a clanului Becali.
Amanunte pe www.czavastin.blogspot.com

Anonim spunea...

nustiu ce sa pspun dar meciul a fost vindut italienilor