vineri, 6 iunie 2008

Eu votez cu Oprea!

Da, am curajul să spun: Eu votez cu Oprea! Sunt un om de dreapta si nu voi putea să votez vreodată cu Nichita. M-am aflat in război direct si continuu cu acesta si nu mă pot întoarce acum.
Relu Fenechiu si o parte a PNL -ului nu poate sa voteze cu Oprea. Nu ii poate condamna nimeni. Eu am pe uneri doar constiinta mea. Relu Fenechiu are un intreg partid. Cred ca are si explicatii.
Nu cred ca ar putea sa-l voteze pe Oprea după ce acesta a trădat de 2 ori PNL Iasi, in campania din 2004 si in 2006. Nu cred ca ar putea să voteze un liberal activ pe reprezentantul partidului care are ca unic scop ruperea si disparitia PNL.
Trebuie să învăţăm ca in viata si chiar si in politica nu exista doar alb si negru. Exista si GRI.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Bravo!!!!Tu ti-ai demostrat aptitudinile . Te cred