luni, 4 iunie 2012

Jubileul de Diamant - Ziua 2

Timp de 3 ore peste 1 milion de oameni au urmarit defilarea a peste 1000 de barci de toate tipurile si dimensiunile.



Prima barca a fost Gloriana, care apartine reginei, au urmat barcutele, barja regala si apoi barcile cu motor si cele auxiliare.


Oamenii au sarbatorit in tot Regatul Marii Britanii prin Serbari Populare, mese in mijlocul strazilor la care au participat toti vecinii.

Din pacare si vremea a fost "britanica", a cam plouat, dar acest lucru e ceva obisnuit aici.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Bună ziua dragi prieteni,
Am face o observaţie, mulţi oameni au nevoie de bani pentru a finanţa tot felul de lucruri sau au datorii, de fapt aproape toată lumea pentru a fi mai realist. Pentru a combate sărăcia şi excluziunea de la Banca, am oferta de împrumut de credit (persoane fizice, companii cum ar fi asociaţiile) în dificultate sau care doresc să ajute să abordeze unele dintre problemele lor financiare sau să înceapă o afacere.
Contactati cu amabilitate mă prin e-mail în cazul în care sunteţi interesat. Aici este adresa mea: cassandrabazarov@gmail.com asa ca nu ezitati. Contactaţi-mă pentru a găsi satisfacţie la problemele tale.
vă mulţumesc