sâmbătă, 2 iunie 2012

Jubileul de Diamant - Ziua 1

Cursa Epsom Derby.

Nu multi stiu ca una dintre marile pasiuni ale Reginei Elisabeta a2a o reprezinta cursele de cai.
Ea iubeste caii si deseori cand are timp calareste.

Aceasta cursa este cea mai importanta a anului. La ea participa si calul reginei. Anul trecut acesta a pierdut in fata unui cal din Franta.



Este un eveniment deosebit. Toata lumea vine imbracata la cel mai inalt nivel, barbatii in smokinguri cu jobene iar femeile in rochii si palarii. Nu poti participa la acest eveniment decat daca esti imbracat corespunzator. Pe biletul de intrare este prevazuta exact costumatia obligatorie.

In toata tara se organizeaza serbari publice, se arboreaza steagul Regatului Unit al Marii Britanii.




In localitatea in care locuim s-a propus amplasarea in fata caselor a unor "sperietori din paie".



Un comentariu:

Unknown spunea...

Bună ziua dragi prieteni,
Am face o observaţie, mulţi oameni au nevoie de bani pentru a finanţa tot felul de lucruri sau au datorii, de fapt aproape toată lumea pentru a fi mai realist. Pentru a combate sărăcia şi excluziunea de la Banca, am oferta de împrumut de credit (persoane fizice, companii cum ar fi asociaţiile) în dificultate sau care doresc să ajute să abordeze unele dintre problemele lor financiare sau să înceapă o afacere.
Contactati cu amabilitate mă prin e-mail în cazul în care sunteţi interesat. Aici este adresa mea: cassandrabazarov@gmail.com asa ca nu ezitati. Contactaţi-mă pentru a găsi satisfacţie la problemele tale.
vă mulţumesc