miercuri, 25 ianuarie 2012

Viata in Marea Britanie

In afara de chirie, care este foarte mare pentru romani dar este ceva obisnuit pentru britanici, toate celelalte preturi sunt aproximativ la fel.
Poate unele produse depasesc cu maxim 10% preturile din Romania. Dar am gasit si preturi mai mici la unele produse.
Chiria depinde de zona. In marile orase preturile sunt mai mari si infractionalitatea este mai mare.
Este de recomandat (celor care au copii) sa ocoleasca aglomerarile urbane.

Cand alegi o locuinta (casa, apartament, camera) daca ai copii trebuie sa te gandesti unde gasesti o scoala buna, o zona linistita si abia apoi la pret.
E bine sa va ganditi la ~ 200 £ pe camera.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Salut Radu !
Un gand frumos pentru voi de la mine... Poate mai vorbim, mi-ar placea sa aud cate ceva de tine si Lili. M-a intristat ce am citit despre ce ai patit, dar... fruntea sus !
"Nu mor caii cand vor cainii !"
Cu drag, Catalin
catag_ro@yahoo.com

Anonim spunea...

din cauza lui dafinoiu am o seara de kakat. merci

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

buna ziua!
Numele meu este cristina si voi studia in anglia din toamna anului 2013.Avand in vedere ca pentru a studia in anglia trebuie sa aplici cu un an inainte as vrea sa nu pierd un an prin romania si ma intreb daca as putea veni in anglia din toamna anului acesta,voi avea probleme din cauza ca nu am acte,imi voi putea gasi un job in conditiile in care nu am acte?Va multumesc!