marți, 28 decembrie 2010

Bancul Zilei

- Nu stiu ce sa ma fac, domnule doctor. Casatoria mea a intrat intr-un impas. - Cum asa? - Pai, sotia mea nu ma poate suferi cand sunt beat, iar eu n-o pot suferi cand sunt treaz...
--------------

Doctore, ce aveti pentru ridurile mele? - Cel mai mare respect!
--------------

Stiu ca sunt prost, dar cand ma uit in jur prind curaj!
------------
Culmea matematicii: Sa stai de unu singur si sa te simti in plus...
-------------

- Ce mai face barbatul tau? - Ce-i spun eu!
-----------

- Mai copile, se plange maica-ta ca vorbeste cu tine si tu n-o asculti. - Pai sa vezi, taticule...
- Lasa scuzele! Spune-mi cum de reusesti!!?!
-----------


La Radio Erevan , un ascultator amarat din Romania intreaba: - De ce trebuie sa strangem cureaua in perioada de tranzitie? Radio Erevan raspunde: - De gat!
--------------

Niciun comentariu: