joi, 14 ianuarie 2010

Ma declar invins .....

Săptămâna trecuta, noaptea, ora 00.44 minute.
Ma suna tatăl meu spunându-mi ca se simte foarte rău. Ajung la el, sun la 112, vine salvarea.
Ajungem la 1.35 la UPU Spiridon.

Așteptăm 2 ore pana ajungem la rand. Se fac analize. Mai așteptăm 2 ore rezultatul analizelor.
Interpretarea "unor medici", analizele sunt bune.
Alte analize și consultații.
Așteptăm.

La ora 6.25 pleca sa îmi duc băiatul la scoală. Sunt prea obosit sa ma întorc. Las părinților bani pentru taxi.

Ma trezesc la 12.42, sun sa vad cum se simte tatăl meu. Se simte rău.
Ma duc sa vad ce are, ii cer mamei mele fisa sa vedem rezultatele, o întreb ce au spus medicii.
"Știi, noi am plecat la 8.20 minute, se schimbase tura și nimeni nu a putut sa ne dea fisa sau sa ne spune ce are tatăl tău."

Ma duc la UPU, caut fisa, bineînțeles ca nu o găsesc. Ii rog dacă o găsesc sa ma sune. Le las numărul de telefon.
NIMIC.

Asta a primit tatăl meu după aproape 50 de ani de munca și cotizații la stat (impozite).

Ma declar învins de acest sistem si de "unii medici".
Vreau sa înțelegeți ca nu generalizez (urăsc când cineva generalizează).

Am încercat sa schimb atunci când am putut câte ceva în Iași. Dupa cum se vede, nu am reușit.

Va spuneam ca nu ma mai regăsesc în ceea ce se întâmplă acum în România.
Încep sa ma gândesc sa plec sa îmi termin doctoratul în UK și poate rămân acolo.
Îmi doresc ceva mai bun pentru băiatul meu.

Mesaj pentru "prieteni" - sa fiți liniștiți ca voi veni la fiecare termen si voi câștiga procesul.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Pe vremea cand erai prefect,am incercat sa intru in audienta cu domnia ta.Mi s-a dat un bonulet si am asteptat cuminte aproape doua luni de zile ca sa-ti pot impartasi doleanta mea.
Dupa o lunga asteptare,vine si ziua cea mare cand surpriza : ai trimis un reprezentant care sa te inlocuiasca si sa preia problemele.
E regretabil si strigator la cer,ceea ce i s-a intamplat tatalui tau insa asa e in frumoasa noastra tara din pacate.
La fel ca ei si tu ai facut sau inca faci parte din sistem.