luni, 11 ianuarie 2010

30 zile fara stiri

Totul a început în vara, când am văzut cât de liniștiți trăiesc europenii, fără stres. Pe ei nu ii interesează atât de mult politica. Ei (spre deosebire de noi) au pâine și nu prea ii interesează circul.
Dupa alegeri am rămas scârbit de ceea ce se întâmplă in politica romanească. Nu credeam sa spun vreodată asa ceva: "M-am saturat de sistemul social și politic din România".
Sa nu ma înțelegeți greșit, iubesc România, iubesc romanii, dar nu mai suport tâmpenia unora care ne conduc. Ma refer la toate partidele.
Am rămas în țară crezând ca pot schimba ceva. Am încercat sa schimb dar caracterul nostru balcanic și mioritic ne trage înapoi.
Din păcate nu cred ca ne vom reveni prea ușor, mentalitatea se schimba în generații nu doar intrând în NATO și UE.
De aceea am încercat o detașare fata de politica. De 30 de zile nu mai urmăresc știrile. Știți ce.... chiar ma simt mai bine.
Înainte, unde ajungeam cautam unul din posturile de știri ... eram dependent... urmăream dezbaterile, viata politico-sociala a tarii. Ce am câștigat? Absolut nimic. Nervi și timp pierdut.
Nu mai pot inghiți modul in care ne trateaza politicienii. Ne mint pe fata.
Ei știu asta și totuși o fac.
Am devenit un adevărat radar pentru minciunile pe care le spun aceștia.
Înțeleg prea mult din aceasta viata politica, economica si sociala si nu nu mai pot inghiti asa ceva. Depistez manipularea prea repede.
Asta ma enervează atât de tare încât renunț (cel puțin pentru un timp) la a mai urmări știrile și politica în general.
Sper în vremuri mai bune.
Doamne ajuta!

Niciun comentariu: