luni, 14 decembrie 2009

PNL la guvernare ....sau mai bine nu?

Este un moment greu pentru doua partide: PSD și PNL.
Daca de PSD nu se prea discuta, PNL este chemat la guvernare.

PNL are acum 2 opțiuni:

1. Sa meargă la guvernare cu PDL. Acțiune care prezintă câteva riscuri
a. Sa fie aruncati afara de PDL din guvernare ca fiind principala piedica in cadrul "bunei guvernari".
b. Sa nu mai intre in viitorul parlament (PLD și PSD sa modifice legea votului uninominal)
c. Sa fie înghițit de PDL.

2. Sa rămână cu PSD în opoziție. Acțiune care prezintă câteva riscuri:
a. Sa se dizolve încet pentru ca ii pleacă aleșii locali și parlamentarii.
b. Pana când stai in opozitie? 5 ani... e cam mult.

Părerea mea.....
Eu unul nu pot avea în Băsescu. Va trebui sa găsească un țap ispășitor în actul de guvernare. Îmi este frica ca acesta va fi PNL.
Economia și societatea romaneasca va merge din ce in ce, mai prost. Deci va trebui sa primeasca in loc de paine ....circ.
Dar după cum am văzut la alegeri ... romanii vor circ.
Pofta buna!

Dar asta e doar părerea mea din afara PNL, acum liderii acestui partid trebuie sa aleagă răul cel mai mic.

Niciun comentariu: