joi, 31 decembrie 2009

Gata! E vremea schimbarii!

Trece și 2009.
Cu bune și cu rele!

Ma interesează ce va fi.
Vreau sa schimb câteva lucruri în viata mea.
Am păstrat pentru astăzi un film documentar "Secretul".



Este un film interesant despre natura universului și cea umana.
Prin prisma acestui film am analizat câteva lucruri din viata mea pe care vreau sa le schimb:

1. Vreau sa fiu fericit.
Am păstrat foarte multe informații, am cumpărat foarte multe carți, am depozitat enorm de multe sentimente .... pentru când voi avea timp. Stiti care e problema? Niciodată nu avem timp.
Vreau sa trăiesc viata, vreau sa citesc acele cărți, vreau sa fiu fericit de astăzi. De acum!

2. Vreau sa visez, vreau sa îndrăznesc.
Datorita problemelor prin care am trecut în ultimii ani, am încetat sa mai visez. Am devenit prea pragmatic.
Folosesc adesea câteva expresii:
"Trăiește viata!"
"Am văzut mulți oameni care au visat si au dat greș, dar nici unul care sa fi reușit fără sa fi visat la acel lucru!"
"Un singur lucru face visele imposibile: Frica de eșec. "
Le tot spuneam studenților mei.
Cu timpul aceste expresii s-au golit de substanță.
Le voi aduce la viata.

Voi începe sa visez, voi începe sa trăiesc, nu ma voi teme de eșecuri!
Asa sa îmi ajute Dumnezeu!

Faceți și voi la fel! Viata e prea scurta.

Niciun comentariu: