vineri, 21 august 2009

Udrea fii barbata!

E ciudata viata!
Îmi aduc aminte de o emisiune în care doamna Udrea ii spunea lui Năstase sa meargă în fata procurorilor și a judecătorilor. Daca nu are nimic de ascuns și dacă nu a făcut nimic rău va ieși curat. Năstase spunea ca procurorii fac politie politica.

Îmi aduc aminte de o alta emisiune in care Basescu ii spunea lui Nastase sa mearga la procurori. Sa fie bărbat.....

Ce ciudata e viata asta.... Udrea de ce nu se duce la comisie? Udrea spune ca comisia face executii de politie politica.

Iata cat de ușor se schimba rolurile.
Ce ușor e sa vorbești când nu ești vânat.

Udrea fii bărbată!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Dar Decebal Traian Remes de ce nu se pune la dispozitia procurorilor?

Radu Prisacaru spunea...

Buna
Vad ca ai un fix cu Remes. Eu vorbesc despre oameni în viata (politic vorbind) și nu despre clasici (morți - politic vorbind).
Remes e deja in justiție. Ceilalți doi-trei se feresc de aceasta.

Anonim spunea...

Mda,m-ati lamurit.Cred ca dvs. aveti un fix cu pedeleii nicidecum eu cu Remes.
Daca vreti am un fix cu spagarii di toata clasa politica si nu numai.

Nicu B. spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Trepă spunea...

Văd că ai o memorie foarte bună. Din păcate politica de la noi e p*ostituţie.