joi, 20 august 2009

Optimism invins!

De felul meu sunt optimist. Vad tot timpul partea buna a lucrurilor.
In ultimul timp, după ce am văzut cum trăiesc alții, am devenit pesimist.

Am rămas în țară pentru a încerca sa schimb ceva. Am dorit ca băiatul meu sa poată alege, iar România sa fie o opțiune reala.
Acum nu mai cred acest lucru.

Ne-am intors la practicile si mai ales la oamenii de dinainte de 2004. Politicul subjuga totul.
Am incercat sa schimbam generatia, dar acum s-au intors dinozaurii.
Stau si ma intreb daca merita sa traiesti acum in Romania?
Criza, politicieni mincinosi si guvernanti incompetenti.
Ma mai gandesc.......

Un comentariu:

Anonim spunea...

Daca tot ai pomenit de dinozauri stimabile,sa nu uitam ca ai stat si probabil mai stai printre ei si mai mult ca sigur te numeri printre acestia.