miercuri, 27 mai 2009

Guvernul Balbait!

Ma repet....nu ma bâlbâi!
Nu am văzut vreun guvern sa comunice mai prost.
Pe 22 mai, la B1TV, Boc spunea ca pensiile mari vor rămâne neatinse.
Pe 26 mai, consilierul lui Boc spunea ca se vor tăia pensiile mari.
Aceasta problema a fost prezentata cu imagini la Realitatea TV ieri.
Nu e prima data când se întâmplă acest lucru. Devine o obișnuintă.

Oare vorbesc fără sa gândească? Ce poate înțelege bietul român?

Sau nu trebuie sa înțeleagă?....Trebuie doar sa voteze!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Fata de cabinetul Tariceanu,actualul guvern se descurca foarte bine.Repet,foarte bine comparativ cu ce au facut liberalii cat s-au aflat la putere iar pentru ca si-au batut joc si s-au dovedit a fi niste incapabili,au fost pedepsiti de popor la alegerile parlamentare unde abia au obtinut onorabilul procent de 18% si ala cu pomeni electorale si sume alocate colegiilor unde au candidat peneleii.
Ca aveti dvs. un fix si nu va convine ca echipa PDL - PSD se afla la putere,e alta poveste.
Cred ca simpatia dvs. pentru PNL se datoreaza faptului ca v-a inscaunat ca prefect al Iasului.

Radu Prisacaru spunea...

Draga Anonim,

Iți respect părerea.
Am reproșat si eu multe guvernului Tariceanu (și lui Tariceanu personal).
Fiecare are dreptul la o parere.

Vrei sa folosești cu mine o tehnica de manipulare: ataci forma și nu fondul.
Aici vorbim pe fapte.
Ce am mai putea comenta?

Te inseli.....eu simpatizez PNL inca de la reinfiintarea acestui partid. Nu am ascuns niciodata acest lucru.