luni, 25 mai 2009

Atacuri ....de campanie.

In timpul fiecărei campanii electorale se găsește câte cineva sa atace problema procesului în care sunt implicat.
Nu ma mira acest lucru. Unii jurnaliști vor sânge, vor sa-și vândă fițuica sau pur și simplu primesc bani.
Nu am văzut pe nimeni sa sara in ajutorul meu cand am aratat abuzurile procurorilor. Nu s-a suparat numeni cand am fost purtat ca la circ in Prefectura cu catusele pe maini. Nu am vazut pe nimeni sa tresara cand am aratat ca sunt nevinovat, nu am cerut nimic (ca pe inregistrari exista doar ............).
Pe nimeni nu intereseaza ce s-a intamplat, ca mi-au fost incalcate drepturile la o justitie echitabila. Am dreptul sa lupt pentru aceste drepturi si o voi face in continuare.
Pentru cei care nu pot dormi de "dragul meu":
Nu va faceti probleme, acest dosar se va judeca. Imi voi spala numele si voi reveni acolo unde imi este locu
l.
Acum in plina campanie se trezesc unii sa-si aduca aminte de acest dosar.
Foarte bine, bafta. Asa veti aduce mai multe voturi cui trebuie.

Niciun comentariu: