luni, 19 ianuarie 2009

Lamuriri....emisiune!

Am fost sunat de foarte multi jurnalişti si voi face următoarele comentarii:
1. Nu sunt plătit pentru aceasta emisiune - nu sunt angajatul postului TV.
2. Am fost recunoscut ca un bun comunicator - cred ca mai am multe lucruri interesante de spus si vreau sa revin aproape de oameni.
3. Aceasta emisiune o fac in folos profesional - in calitate de doctorand si lector universitar.
4. Consider ca mai am multe de învăţat in acest domeniu dar va asigur ca voi face acest lucru foarte repede.
5. Aştept părerile voastre pentru a îmbunătăţi prestaţia mea si formatul emisiunii.
Le mulţumesc tuturor celor care m-au sprijinit si au avut încredere in mine.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Sunteti un "bun comunicator" foarte agramat, dle Prisacaru. Revedeti punctul 1 din argumentatia dumneavoastra si mai reflectati. o fi corect, n-o fi corect...Ce ar fi sa va incepeti noua cariera cu un curs intensiv de limba romana. Sau si mai bine... faceti o emisiune care sa se cheme "tenebrele puscariilor din Romania si cum sa porti bratari metalice fara sa iti faci rani la maini".

Irina spunea...

Cred ca dl. "anonim" e putin rautacios... sau poate chiar mai mult. Intr-adevar cuv. "comunicator" nu e un cuvant introdus INCA in DEX, dar nu se stie niciodata ca nu va fi acceptat... (a se vedea noile - de-acum vechi, deja- norme din DOOM). Probabil dl. anonim are ceva personal impotriva d-lui fost prefect de Iasi. Domnule Prisacaru, nu fiti suparat! E imposibil sa avem doar fani pe parcursul vietii, iar daca ar fi asa n-am mai simti piperul in decursul existentei noastre. Eu va apreciez ca om si ca profesor. Si sigur mai sunt multi care cred ca mine! Eu sunt o mare sustinatoare a promovarii tinerilor in toate domeniile. E frumoasa politica, intr-adevar, insa iti aduce si foarte multi "antifani" - cum imi place mie sa-i numesc. Mult succes in continuare, d-le Prisacaru, in orice domeniu ati fi implicat!