miercuri, 14 ianuarie 2009

Filmat cu camera ascunsa!

Am fost "actorul" unei emisiuni la postul TeleM.
Am fost filmat cu camera ascunsa.
Vreau sa explic acest lucru:
Nu am nimic de ascuns, dar am refuzat sa dau declaratii publice intr-un dosar aflat la DNA. Am fost chemat (si in acest dosar) si am dat declaratii.
Cred ceea ce am spus: Florin Ungureanu nu s-a sinucis din cauza sanatatii. Nu inteleg nici acum de ce s-a oprit ancheta.
Sunt foarte suparat pe un post de televiziune pe care il consideram serios. Nu sunt de acord cu aceste filmari cu camera ascunsa. Dau impresia ca as fi avut ceva de ascuns.
Eu nu am nimic de ascuns! Nu mi-e frica de nimic dar exista anumite limite (inclusiv legale).
Consider ca postul de televiziune TeleM ar fi trebuit sa-mi respecte aceasta hotarare.

Niciun comentariu: