luni, 17 decembrie 2007

34 ani!

Ieri am împlinit 34 de ani. Daca fac o analiza, cred ca a fost un an bun dar foarte greu. Am trecut cu bine peste cel mai dificil an din viata mea. Procesul, lipsa de activitate si timpul pierdut si-au spus cuvantul.
Multumesc lui Dumnezeu ca a fost alaturi de mine in aceste momente. Fara sprijinul lui nu as fi reusit.
Multumesc familiei pentru tot sprijinul neconditionat pe care mi l-a oferit. Nu este usor sa traiesti un an intreg fara un salariu. Le multumesc pentru ca ma inteleg si ma sustin in continuare. As putea sa demisionez oricand din functia de Prefect si sa ma angajez sau sa reintru in afaceri. Dar ma incapatanez sa merg mai departe, voi castiga procesul si ma voi intoarce la Prefectura. Sper doar sa nu mai dureze foarte mult.
In acest an am invatat ce insemna sa pierzi prieteni. I-am pierdut pe cei care erau interesati de functia pe care o aveam. Nu ii regret. Cand voi reveni imi voi face altii. Dar am castigat si cativa prieteni (putini e adevarat), dar cred ca daca mi-au fost alaturi in acest an greu, imi vor fi prieteni toata viata.
Sa nu credeti ca regret acest an. Am invatat de la viata ca trebuie sa trecem prin greutati pentru a putea aprecia victoriile si a ne putea gasi fericirea. Sunt un luptator si voi merge mai departe.
A fost un an plin de impliniri si chiar fericit datorita familiei. Am o sotie iubitoare si un baiat minunat. La fel va doresc si voua, celor care cititi aceste randuri. Am inteles (destul de tarziu) ca doar familia iti este aproape in momentele grele.
Am descoperit bunatatea in unii oameni pe care i-am intalnit odata in viata, i-am ascultat si i-am ajutat (sau nu) dar care m-au ajutat in momentele grele. Pentru acesti oameni merita sa dai ce este mai bun in tine. Am intalnit in acest an si oameni indiferenti, oameni care nu ma pot suporta (dar nu au curaj sa spuna nimic), oameni care ma sustin si care au incredere in mine. Le multumesc tuturor pentru ca ca au facut ca acest an sa treca mai usor.
Imi doresc ca in anul care vine sa fim sanatosi, sa fiu in mijlocul familiei cat mai mult timp posibil, si sa se termine acest proces. Am incredere ca Dumnezeu va face dreptate si toate se vor termina cu bine.
Va doresc si voua tuturor un an bun! Dumnezeu sa ne ajute!

3 comentarii:

Anonim spunea...

La multi ani!

Anonim spunea...

La Multi Ani si visele tale sa se implineasca iar viata sa-ti ofere tot ce-i mai frumos!

Anonim spunea...

avem incredere in tine.esti un om minunat.suntem convinsi ca esti nevinovat. Dumnezeu sa te ajute in demonstrarea adevarului