luni, 30 iulie 2012

Ultimul vot, ultima postare, ultimul gand pentru Romania

Am fost la vot, am votat pentru destituire.
A fost ultimul meu vot in Romania.

Este ultima mea postare despre viata sociala si politica din Romania.
Din 1996 am fost activ in viata politica si sociala din Iasi si Romania (macar cu o parere).
In acest moment ma retrag oficial din politica romaneasca.

Nu sunt suparat. Consider ca fiecare popor are conducatorii pe care ii merita.
Dar....
Nu ma mai simt compatibil cu poporul roman. Poate este vina mea ca nu mai gandim la fel. Din pacate avem alte raportari la valorile sociale si morale.

Imi asum aceasta incompatibilitate si imi caut un alt drum in alta tara.

Dragi romani, va doresc sanatate si mult succes.

Vasile Radu Prisacaru

Un comentariu:

Anonim spunea...

Thank you very much for such interesting post! http://online-essay-writer.org/ It is really very and very useful to read!