miercuri, 12 octombrie 2011

Bancul zilei!

Vorbe adaptate:

Doctore, mã chinuie îngrozitor coloana. (Constantin Brâncusi)

Posteritatea va crede cã am avut un singur ou... (Cristofor Columb)

Prefer rima îmbrãtisatã. (Veronica Micle)

Femeile cu picioare lungi, sunt cele mai bune la pat. (Procust)

Duc o viatã regulatã; mã culc la sapte, mã scol la sapte.(Albã ca Zãpada)

Femeia model trebuie sã fie tânarã. ( Corneliu Baba)

A fost nuntã cu dar, dar nu cine stie ce ! (Zamfira)

N-aveti, cumva, un foc ? (Nero)

Si totusi, se învârteste ! (Galileo Galilei, la un chef)

Suntem rude, dar foarte îndepãrtate. (Fratii Grimm)

Eu sunt o exceptie: mi-am fãcut carul vara. (Nicolae Grigorescu)

De când cu politica, am tras poezia pe linie moartã. [A.(carul) Pãunescu]

Justitia noastrã este bolnavã. (un doctor în drept)

Am fost corigent la zoologie si literaturã. (La Fontaine)

Am oscilat între Scoala Ardeleanã si Scoala Militarã. (Petru Maior)

Aria cercului se bucurã de o celebritate nemeritatã... (Giuseppe Verdi)

Noi vrem pãmânt ! (un extraterestru)

Nu intrati în marile complexe cu sotia... (Freud)

Am picat la tanc ! (Aurel Vlaicu)

Tabloul lui Repin este lipsit de simboluri. (Mendeleev)

Într-un triunghi conjugal, ipotenuza este iubita la pãtrat. (Pitagora)

Când pun mâna pe un roman bun, nu-l las pânã nu-l termin. (Cleopatra)

Cartea mea de cãpãtâi este "Dupa douazeci de ani"... (Silviu Brucan)

Mã duc sã mã caut. (Fiul rãtãcitor)

Astept Ziua Recunostintei. (Penes Curcanul)

Ce micã-i lumea ! (Gulliver în tara piticilor)

Nu-mi fac planuri de viitor. (Nostradamus)

Toti oamenii de valoare au zburat din România. (Henri Coandã)

De fapt, la tarã eu n-am varã, ci un vãr. (George Topârceanu)

Vrem sã ne pãstrãm limba si portul. (un constãntean - Radu Mazãre)

Ca orice om, am fost si eu la strâmtoare. (Magellan)

Marile cuceriri le-am facut în moteluri. (Gingis-Han)

Eu stau, tu stai, el stã... (Imnul de stat)

Ostenii mei, astãzi avem exercitii de tragere. (Vlad Tepes)

Americanii s-au obisnuit cu insula în coastã. (Fidel Castro )

Am ajuns în America pentru cã m-a trimis nevasta dupã cartofi. (Cristofor Columb)

Forma mea de protest este demonstratia... (Pitagora)

Nu sunt de acord cu femeile care îsi spioneazã bãrbatii. (Mata-Hari)

Via Florin Haiduc

Niciun comentariu: