miercuri, 20 iulie 2011

PDL imi poarta grija ........ Atentie la "Jaful National"

Am vazut declaratia Doamnei Popa si a Domnului Paduraru (persoana care a tinul locul Prefectului) referitoare la "jaful national".

Nu ma mira grija PDL-ului pentru persoana mea.
Nu ma mira nici incompetenta unora:

Doar in anul 2010, am incasat legal o indemnizatie (~30% din salariul Prefectului) in urma votarii Legii Salarizarii Unice de catre PDL (deci si de catre Doamna Popa si Domnul Paduraru).

Din 2011, aceasta lege a fost modificata prin votul PDL (deci si de catre Doamna Popa si Domnul Paduraru) si nu am mai primit aceasta indemnizatie.

Fisa mea fiscala se afla la Institutia Prefectului Iasi (sunt sigur ca Doamna Popa si Domnul Paduraru stiu acest lucru).

Aveti dreptate Doamna!
Trebuie oprit "jaful national" - nu ar mai trebui platiti parlamentari care nu stiu ce legi voteaza. "Numai in Romania se poate intampla asa ceva!"

Am o intrebare pentru Domnul Paduraru: Ce calitate aveati in momentul in care ati fost platit de catre Institutia Prefectului Iasi? (in ce lege este prevazuta aceasta calitate?)

Ce se intampla cand sapi groapa altuia? ........

Niciun comentariu: