miercuri, 27 octombrie 2010

Romania - Tara fara viitor!

Astazi am trait un nou moment jalnic:

1. Sindicate = 0

Din pacate suntem un popor cu mentalitate de sclavi. Romania nu are cetateni. Romanii nu stiu sa-si ceara drepturile. Vom muri de foame si de frig dar poate asta si meritam. Nu suntem in stare sa facemnici macar un miting asa cum trebuie.

2. Clasa politica = 0

Nici macar parlamentarii PDL nu mai au incredere in propriul guvern. Nici propriul guvern nu mai are incredere in proprii parlamentari (deci mai bine sa nu voteze).

PDS si PNL nu se pot intelege - orgoliile sunt prea mari iar oamenii politici prea mici.

3. Vot uninominal = 0

Majoritatea romanilor doresc o schimbare de guvern. Majoritatea parlamentarilor vor exact invers.
Nimeni nu tine cont de doleantele celor care i-au votat. Se comporta ca la votul pe lista. Lista de partid.

4. Viitorul Romaniei = 0

Un comentariu:

Anonim spunea...

Dragii mei,nu conducerea trebuie schimbata,ci mentalitatea.Eu personal tind sa cred ca actuala conducere face,nu ce vrea ea,ci ce ar fi facut si opozitia in locul ei,incearca sa salveze ce mai e de salvat.
Traim intr-o lume dominata de banci,am cazut in capcana lor,multe nu-s de facut.Am cam pierdut trenul de a mai fi granarul europei,daca 20-de ani,zi cu zi si cu inversunare n-am facut altceva,decat sa distrugem din ce am mai avut si sa ne descoperim....suntem vulnerabili....
Nu cred ca exista scapare din ghiarele bancilor..ne indreptam catre o noua ordine mondiala...
Sa vedem cat rezista EURO...