joi, 11 iunie 2009

Eu am inceput sa ma satur!

Elena Băsescu recunoaşte că are „mintea mai odihnită puţin”

Slaba proprietate a termenilor în limba română i-a jucat din nou feste Elenei Băsescu. Invitată, marţi seara, la emisiunea „Naşul” de la postul B1 TV, mezina şefului statului a vrut să se laude cu puterea politică a familiei prezidenţiale, dar i-a ieşit exact pe dos. "Indiferent dacă va mai candida sau nu va mai candida (Traian Băsescu – n.red.), eu voi rămâne în politică. Am de dus un mandat la capăt. Cei care până acum îşi puneau mintea cu un Băsescu, acum trebuie să şi-o pună cu doi. Şi unul cu mintea mai odihnită puţin", a declarat Elena Băsescu.

În primul rând, „a-şi pune mintea cu cineva” înseamnă, conform Dicţionarului Explicativ al Limbii Române, „a lua în serios pe cineva care nu merită”. În al doilea rând, a fost extrem de nefericită referirea la faptul că unul dintre cei doi Băsescu are mintea „mai puţin odihnită”. Şi asta pentru că expresia vine din zicala „nu te pune cu prostul, că are minte odihnită”.

Este foarte probabil că Elena Băsescu s-a descris pe sine însăşi folosind această sintagmă şi că a avut în minte faptul că nu este atât de hârşită şi de apăsată de griji precum tatăl său.

Norocul Elenei a fost că, din pricina pronunţiei, care o face să-şi înghită cuvintele, această ultimă parte a scăpat din atenţia televiziunilor de ştiri şi a adversarilor săi politici.

„Am devenit o armă de atac. O să aibă coşmaruri că sunt doi Băsescu în politică”

Proaspăt aleasă europarlamentar, Elena Băsescu a declarat că procentul pe care l-a obţinut a fost neaşteptat chiar şi pentru ea: „4 la sută este un vot neaşteptat. Este enorm pentru mine. Pentru vârsta mea, pentru faptul că am candidat independent, pentru prezenţa la vot care nu m-a avantajat, pentru faptul că nu am avut observatori în secţiile de votare, pentru faptul că am fost ţinta atacurilor pe toată perioada campaniei electorale, pentru mine este o victorie imensă". EBA a susţinut că nu a furat din voturile PD-L şi care electoratul propriu, format din tineri cu vârste între 18 şi 35 de ani, cu studii superioare, şi femei.

Mezina preşedintelui s-a mândrit cu faptul că a obţinut în diasporă un număr de voturi practic egal cu cel al PSD şi a mai rostit o ameninţare către adversarii politici: „Am început să devin şi eu o armă de atac. De mai mult de 10 ani de zile foarte mulţi nu dorm de grija lui Traian Băsescu. Acum o să aibă coşmaruri pentru că suntem doi Băsescu în politică, şi e fiecare cu electoratul lui”.

http://www.gandul.info/politica/elena-basescu-recunoaste-ca-are-mintea-mai-odihnita-putin.html?3928;4528204

Niciun comentariu: