luni, 22 decembrie 2008

Nu e drept!

Dupa 4 ani am hotarat sa schimbam masina. Am vandut Renault-ul si am achizitionat din SUA un autoturism, la mana a doua, CHRYSTER 300. Datorita crizei economice si a faptului ca era lovita am platiti un pret foarte bun: 10000$.
Am platiti taxa vamala si TVA si ne pregateam sa platim taxa auto si sa o inmatriculam.
Nu e drept! S-a blocat RAR-ul, finantele nu au vrut sa ne incaseze taxa.
Avem de platit ~ 6400 Euro, in conditiile in care masina a costat ~ 7000 Euro.
Nu e drept!
Ce vom face? Ne gandim sa ii dau in judecata. Nu este vina noastra ca nu au incasat taxa. Nu vrem sa platim in plus ~4000 Euro numai pentru ca statul este incompetent, blocheaza RAR-ul si finantele.
Sa vedem ce e drept!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Dle Prefect, cum indrazniti sa distrugeti mediul ambiant cu o masina la mana a doua? Pentru asta trebuie sa platiti ...