joi, 6 noiembrie 2008

Vanat de BZI-sti!

In aceasta seara am fost fotografiat in cadrul unei companii private. Am fost prins de "jurnaliştii" de la BZI.
Vad ca au rămas fără subiecte.
Altfel nu pot sa-mi explic, brusc, atenţia care mi-o acorda.
Ar fi vrut sa mă prindă in flagrant, într-un sediu de campanie.....

Vreau sa lămuresc aceasta problema.
La începutul anului am solicitat MIRA un punct de vedere referitor la activităţile pe care am permisiunea legala sa le desfăşor.

Am primit următorul răspuns:

"2. Întrucât pe perioada suspendării nu mai exercitaţi aceasta funcţie, nu exista nicio incompatibilitate in ceea ce priveşte desfăşurarea unei alte activităţi care sa va dea posibilitatea întreţinerii familiei;"

Ataşez originalul

Deci:
Am voie sa desfăşor orice activitate, nu încalc nici legea si nici moralitatea. In schimb as prefera (deoarece nu mai sunt persoana publica) sa nu fiu vânat de aceşti "jurnalişti".

Daca unii prieteni m-au uitat, sigur duşmanii mei nu m-au uitat!

Vânătoare plăcută.......

Un comentariu:

Anonim spunea...

cine sa te uite? iesenii? cum sa te uite cand esti prefectul acuzat ca a luat mita...? si mai si postezi in fecioara Maria..mi-e scarba