marți, 2 septembrie 2008

Spiritul Costinestiului?

Acum câteva zile am fost într-un scurt concediu in Costinesti. Am revenit in aceasta staţiune după 11 si respectiv 17 ani.
Daca acum 11 si acum 17 ani am gustat din plin spiritul statiunii tineretului acum nu am regăsit acest sentiment. Statiunea era plina de tabere de copii si oameni de vârsta a 2-a si a 3-a.
Chiar concertele oferite gratuit pe plaja nu strangeau mai mult de 100 de tineri. Ma întrebam unde este spiritul Costinestiului?
L-am regăsit in ultima noapte când pe terasa hotelului unde am stat au sosit 30 de tineri cu o chitara. Au cântat pana la ora 4 dimineaţă. Nu am putut să dorm dar am plecat din Costinesti mulţumit. Am regăsit spiritul de alta data.
Nu stiu dacă va mai dăinui dar mi-as dori din când in când sa-l regăsesc pentru ca in el mă regăsesc si eu in blugi, tricouri rupte si plete.

Niciun comentariu: