luni, 11 august 2008

Dorele....se vede ceva?



Congresul feministelor din Europa, stabileste masurile de intreprins:

Femeile nu mai fac curat singure;
Femeile nu mai fac de mancare;
Femeile nu sunt obligate sa faca sex la dorinta partenerului.

Follow-up dupa 1 luna:

Frantuzoaica Marie:

Am mers acasa i-am transmis lui Jean masurile, si incepand de a doua
zi am vazut rezultatele: implicare in gospodarie, invitatii la
restaurant, trandafiri saptamanal…

Englezoaica Mary:

Dupa ce am ajuns acasa i-am transmis masurile lui John, dar a durat o
saptamana pana cand sa vad unele imbunatatiri: John cumpara si altceva
decat bere, duce dozele la gunoi si facem sex cand e treaz;

Romanca Maria:

Ajung acasa ii spun lu' Ion masurile pe care le voi aplica. In prima
zi n-am vazut nimic, dupa o saptamana tot nu vedeam nimic, abia dupa
vreo doua saptamani am inceput sa vad ceva cu dreptul…

Niciun comentariu: