miercuri, 9 aprilie 2008

Abuzurile procurorilor!

Au fost pana acum câteva evenimente pe care nu am dorit sa le comentez dar care sigur au născut multe semne de întrebare. Avocaţii mei au cerut întoarcerea dosarului la DNA pentru refacerea urmăririi penale deoarece procurorii au făcut o serie de abuzuri in acest dosar.
Am aşteptat sa se dea o hotarare in acest caz pentru a putea discuta.
Ceea ce s-a întâmplat astăzi imi arata ca ceva nu este in regula: Nu se pot da doua hotarari contradictorii in doua cauze similare.
In cazul Nastase dosarul se va întoarce la DNA, in cazul Prisacaru nu. Va las pe voi să hotărâţi!
Am încredere in Dumnezeu ca va face dreptate si in justiţie ca va vedea adevărul!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cred in nevinovatia ta si raman la convingerea ca tot ce ti se intampla nu este corect si la mijloc e mana lui Nichita.
Cat despre Nastase nu mai are nevoie de nici o prezentare.Toata lumea stie ce escroc ordinar este.